zaterdag 24 mei 2008

just a beauty!


afgelopen donderdag was het dan zover, we konden de nieuwe stoel ophalen! zo spannend want het is alweer zoveel weken geleden, dat je geen idee meer hebt hoe die er uit ziet.m maar ik ben er zo blij mee, nog mooier als dat ik had verwacht. de stoel stond met een gebloemde stof in de showroom, waar ik eerst ook voor zou gaan maar na al m`n stofjes die ik in huis heb gebruikt er naast te hebben gelegd, leek me dat toch niet de juiste beslissing. gelukkig kon ik uit meerdere stoffen kiezen en pakte deze er gelijk uit. het voelde goed en m`n gevoel heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten. de kleur staat zo mooi bij de rest van m`n interieur, de stof van de stoel is net als m`n muren, ze veranderen met het licht, heel bijzonder....









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails