vrijdag 30 januari 2009

just a note….

 

a 1

vanuit mijn schrijfhoekje schrijf ik jullie een bericht. ik heb een week vakantie, heerlijk even helemaal niets. lekker uitslapen en doen waar ik zin aan heb.  dus bloggen komt er komende week ook niet van want ook van de laptop neem ik even afscheid (als me dat lukt). we gaan volgende week  een paar dagen naar Antwerpen en logeren bij een bed & breakfast wat er op de computer heel erg gezellig uit ziet en helemaal  in een sfeer die bij mij past. ik neem m`n camera mee en hoop dat ik er foto`s van maken mag zodat jullie het bij thuiskomt kunnen zien…

a 3

ik laat jullie achter met een paar foto`s van mijn schrijfhoekje. dit tafeltje heb ik van de kringloop en opgeknapt. het onderstel heb ik geverfd, kleur new white van F&B. het bovenblad heb ik helemaal kaal geschuurd en in de afbijt gezet. er zat een hele dikke rood/bruine laag op en het heeft me veel moeite gekost om het blad kaal te krijgen. vervolgens heb ik het behandeld met kalkwas van stilleven en daarna een matte vernis aangebracht voor bescherming…

a 13

a 4

a 5 a 6

het is altijd een feestje om aan dit tafeltje te schrijven. zo fijn plekkie en omringd met persoonlijke spullen.  standaard op m`n tafeltje is altijd het vaasje met verse bloemen. m`n mooie nostalgische inktpot en vloeier staat meer voor de sier want het schrijven met een kroontjes pen gaat me niet zo makkelijk af, dat is echt wel even weer wennen hoor!

a 7

 

 

 

 

 

 

a 14

ik hou van bloemen, het liefst nonchelant geschikt en zonder groen. ik heb een eigen pluktuintje waar ik van april tot oktober mijn eigen plukbloemetjes uit haal. ook heb ik veel klimrozen. het is nog geen april dus tot die tijd ben ik afhankelijk van de bloemen bij de bloemist.

a 8

 

 

 

 

 

 

 

de inhoud van de lijstjes wisselt nog wel eens. op moment allemaal m`n eigen werk, behalve de ballet danseres dat is een kaart. ik heb deze kaart gekozen omdat ik het zo leuk bij m`n ballerina`s vind staan.

a 9

 

 

 

 

 

 

 

a 11 a 12

 

a 16

a 17 

just a note to say goodbye !  i have a week off , we go a few days to Antwerp.  i leave you behind with  photos of my  writing corner. i wish you a nice weekend en hope i will see you about a week!

sweet greetings,  jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails