zondag 25 januari 2009

kleren maken de....

vrouw!...






ik heb een ontzettende leuke baan in een dames boetiek, en dat betekent een kast vol mooie kleding. omdat ik s`morgens niet het gedonder wil van wat moet ik aan? zoek ik `s avonds al m`n kleding uit wat ik de volgende dag aan wil. de ene dag stoer de andere dag vrouwelijk maar het leukste vind ik de combinatie van stoer en vrouwelijk. bijvoorbeeld een verwassen jeans gedragen onder een vrouwelijke blouse met romantische bloemetjes onder een stoer leren jack.







dit is nog maar 1 set van de vele die nog in de kast hangen, volgende keer weer een andere combinatie. ik zou het leuk vinden om van jullie te weten wat jullie het liefst dragen en bij welke kleuren jullie het fijnst voelen, zijn jullie trendvolgend of modevolgend of doen jullie gewoon wat jezelf mooi vindt, of het nou in of uit de mode is. ik ben benieuwd naar jullie reacties!


i`m working i a boutique with ladies clothes. i like the combination tough with feminine. a vintage jeans wearing with a feminine blouse under a leather jacket. my question? what do you wear? and what colours do you like? i`m curious at your answers.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails