woensdag 11 februari 2009

bloemen in blik.....





heel simpel en een speels effect. conservenblikjes beplakt met restanten behang! het lichte behang met oudroze bloemen, zowel de grote als de kleine bloem, is van Laura Ashley en het donkerrode behang is van arte. het zijn restanten behang wat in ons huis is gebruikt.


wallpaper glued on food cans and filled with flowers. waxflower, roses, ranunculus and tulips







de blikjes zijn gevuld met waxflower, rozen en trosroosjes, tulpen en ranonkelknoppen.
voor de foto heb ik ze op het dressoir voor een paneel met stof gezet. van deze stof heb ik ook een kussenhoesje. het kussenhoesje heb ik op het dressoir gelegd en daar de blikjes in een groepje op gezet.




ik had nog een restant behang op tafel liggen en kreeg inspiratie om een mooi plaatje te schieten. ik had van Hetty een zakje met rozenknopjes gekregen die toevallig ook nog op tafel lagen, er hoefde verder niet veel aan te pas te komen dan een mooi schaaltje en een lepel om er een mooi plaatje van te maken. dit is het resultaat! ik vind de kleuren van het schaaltje zo mooi terug komen in de bloemen van het behang. deze foto heb ik afgedrukt op fotopapier en ingelijst.......


a piece of wallpaper was my inspiration for making a nice picture. the little roses from hetty were already on the table. only a dish and a spoon and my picture is complete...i have this picture printed on photo paper and framed.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails