zaterdag 7 februari 2009

decorate madame….

 

pop 2

pop 3

soms, nou ja meestal, heb ik  tijdens het schoonmaken de meeste inspiratie. zodra ik een poetsdoek in handen heb komt er van schoonmaken niets meer terecht. schoonmaken komt wel klaar alleen krijg ik het niet gedaan in een uurtje maar ben ik er de hele morgen mee bezig omdat ik tussentijds met hele andere dingen bezig ben.

pop 4

 

 

 

 

 

 

 

pop 5 pop 14

Hetty van fair un songe heeft een passie voor oude paspoppen. zij heeft een prachtig brocantje die mijn hart gestolen heeft. die dame is zo bijzonder omdat er een brede kanten strook aan vast zit. tja dat zijn dan van die dingen die sla ik op in m`n bovenkamertje en dan ontstaat  er vanzelf iets moois uit. vorige week was het dus zover, ik sloeg de poetsdoek om m`n mysterieuze dame om haar af te stoffen en kreeg het idee om de riem -als kanten strook- te gebruiken en daar vervolgens m`n knijperketting aan vast te maken en vervolgens weer te decoreren met van alles en nog wat…

pop 10 pop 7

pop 11 pop 12

Margot met haar kapotte kruik blijft een plaatje. deze kaarten hebben altijd een plekje in m`n huis. de ene keer tegen een spiegel dan weer in een lijstje, of onder een stolp en nu aan deze ketting. hmm…..Margot aan de ketting, klinkt niet zo lief..

pop 6

 

 

 

 

 

 

 

pop 13 pop 15

m`n fantasie slaat ook wel eens op hol. als ik dan zo`n kaart zie –rechtsboven- dan heb ik er in m`n hoofd gelijk een verhaal bij. ik zie dat het meisje het jochie een kusje wil geven maar het jochie wil niet… ach zo schattig!

pop 1

i get the most inspiration when i`m cleaning. Hetty (faire un song) has a passion for old dumies. one of her dummy has stolen my heart. it`s one with a skirt. when i was cleaning my dummy, i get the idea to change the belt into a skirt. i attach a chain clip to the skirt  and decorate my madame with old cards, flowers and ribbon.  the girl on the card is Margot, she is sad because she has broken her jar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails