vrijdag 13 februari 2009

happy valentine....



zaterdag valentijsdag! niet dat wij daar iets aan doen, wij hebben onze valentijn-dagen vorige week in antwerpen al gevierd maar om nou helemaal niets te doen is ook zo kaal. dus voor ons die dag geen cadeaus maar een verwenavond....





ik heb in m`n uppie maar besloten om een rozenbad voor lucas te maken....meneer is niet zo`n badganger maar met echte rozen in bad kan je`t toch niet weigeren?



een kaarsje, geurende zepen een bad vol schuim en rozenknopjes. een rood wijntje en ik denk lucas een biertje....haha...op en top romantiek! nou ja, op het biertje na dan. maar goed anders krijg ik hem vast niet in bad!





ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn voor valentijn! lucas wil me nog wel eens verassen met een bos bloemen maar vind het vaak zo zonde dat de bloemisten deze dag veel meer voor een boeket vragen als normaal, dus heb ik liever dat hij zomaar op een willekeurig moment een bloemetje voor me mee neemt, alleen moet dat willekeurig moment nog komen....





happy valentine for everybody....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails