donderdag 19 februari 2009

kijkje in de kast...

look inside my little closet...








dit is een los vitrine kastje wat ik los op een dressoir heb gezet. ik heb het in dezelfde kleur geverfd als het dressoir zodat het een geheel is. in dit kastje had ik altijd een mix van serviezen maar heb het nu opgegooid. nu m`n serviezen in de grote servieskast, bij m`n wedgewood edme plain. een lief klein mokkaserviesje pronkt nu op een tafletje...in dit kastje heb ik nu allemaal stofjes, kantjes, lint en een verzameling aan oude doosjes. o...ja en die lieve kleine schoentjes die van lucas zijn geweest....







dit staat momenteel op de kast, een oud eiermandje gevuld met een lap stof, een gedroogde roos, een parel en een grappig stoffen poppetje....met een stapel oude boekjes ernaast. straks richting de pasen komen er mooie eieren in, denk ik.....





neem een kijkje in de kast. bovenin een stapel overgebleven stoffen, onderin verschillende tafellopers, placemats, doosjes, lint en de kleine schoentjes met daarin kleine witte gehaakte slofjes met een prachtig oud roze knoopje....












ik heb twee van deze lampen aan weerskanten van het kastje staan. ik heb ze zo gekocht, het zijn oude trapspijlen geweest. ik vind de poten zo bijzonder omdat al mijn kleuren in huis hierin terugkomen...









i have changed my little closet from different tea sets to fabrics. the tea sets moved to a bigger closet. this closset i filled with fabrics, ribbon, old boxes en little shoes. this little shoes has been worn by my husband...haha...of each side of the closet standing a lamp. the leg of my lamp is made of the bar of the stairs. i like this leg so much because the colours in my home do return on my lamp...


i`d like to thank everybody for the nice comments always on my blog!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails