zondag 1 maart 2009

congratulations to my blog and....

who will be the winner of my contest? and who gets my beautiful cards!


ik wil iedereen bedanken die een reactie op mijn blog achtergelaten heeft en de moeite genomen heeft om eens na te denken wie of wat je voor een dag zou willen zijn. erg leuke reacties allemaal! het was voor mij erg moeilijk om een winnaar te kiezen. ik wil dat iedereen gelijke kansen krijgt dus ik heb het volgende bedacht. ik heb alle namen op een papiertje geschreven. dit gevouwen en vervolgens in een koffiepot gedaan en daar uiteindelijk een winnaar uit getrokken. jullie kunnen mee kijken want ik heb er foto`s van gemaakt.














koffiekan gevuld met alle briefjes...






en de winnaar is...........ISABEL! van het blog tarte tartin. de reactie die isabel gaf vond ik wel grappig. zij wou graag een dag mij zijn. gewoon heerlijk in mijn huis kunnen lopen overal kunnen zitten en alles aan kunnen raken zonder dit stiekem te doen. dit voelt net of ben ik een bekende nederlander, haha..



Isabel van harte gefeliciteerd met je prijs. stuur me je gegevens via de mail en ik stuur de kaarten zo snel mogelijk naar je toe.
thanks for all of your reactions!
lots of love, jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails