zondag 15 maart 2009

mijn –paas-boom…

boom 1

ik ben niet zo van de hazelaartakken met eitjes, maar vind het richting Pasen altijd wel leuk iets met takken te doen. dus heb ik m`n eigen variant bedacht. dit zijn bloesem takken, alleen weet ik niet wat voor bloementjes er uit komen, is dus nog een verassing. ik heb een verweerde mand gevuld met prachtige oudroze viooltjes…

boom 2

op de viooltjes heb ik ganse eieren gelegd en veertjes. de takken heb ik versierd met magnoliabloemen – kunst-, oudroze veertjes, lint, en soms een verdwaald mimiroosje. op een takje zitten twee kleine vogeltjes…door magnoliabloemen toe te voegen aan echte takken lijkt het net net echte magnoliatakken, die ik nu ook zo mooi vind bij de bloemisten. alleen deze takken staan wat langer. van –echte- magnoliatakken heb je niet lang plezier, die mooie bloemen zijn zo uitgebloeid. dit is dus een mooie oplossing…

boom 5 boom 3

boom 4 boom 9

ik heb twee van deze –bomen- gemaakt. ik heb lappen van ramen en door deze bomen ook niet zo veel inkijk meer. ik zal nog eens een foto maken van een totaal plaatje van de vensterbank…

boom 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

boom10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

boom 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i have made two trees for easter. a basket filled with –viooltjes- and goose eggs. my two little birds are looking through the window. i have decorate the branch with magnoliaflowers, ribbon and feathers…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails