dinsdag 17 maart 2009

twee-eiige-tweeling...

afgelopen zondag heeft mijn duif de rest van de eieren gelegd en het zijn plaatjes! er zat ook een twee-eiige tweeling bij die een mooi plekje in mijn huis hebben gekregen namelijk voor de franse spiegel aan de magnoliatak. de kleuren van de eieren zijn zo mooi passend bij de bloemen, kaarsen en kandelaren...



het zijn eieren van piepschuim. ik heb ze met nijlondraad aan de tak hangen. eerst een nijlondraadje om een klein spijkertje draaien en dan druk je de spijker zo in het ei...







de twee-eiige-tweeling hebben ook nog een broertje en een zusje gekregen.








een paar versierde eieren heb ik in een eiermandje gelegd, toch ben ik het meest trots op m`n twee-eiige-tweeling, daarom nog een laatste foto van deze eieren...

the pigeon has laid it`s last eggs now. i`m so happy with the birth of the two-egged-twins. i decorate the twins in front of the mirror, hanging on a branch. the colours of the eggs are matching with the flowers and candles...i decorate the other brother & sister into a basket...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails