zaterdag 2 mei 2009

time to say…..

 

goodbye for a few days!

bloem 2

bloem 3

ik knijp er even tussenuit, vanaf woensdag ga ik een paar dagen samen met mijn moeder naar de camping in Ommen. mijn ouders hebben daar een seizoen plaats en ik vind het heerlijk om daar een paar dagen te ontspannen en natuurlijk ook te shoppen. in het weekend komen –onze- mannen, - lucas en m`n vader - ook naar de camping en vieren daar  samen moederdag.  dinsdag 12 mei hebben we nog een klein feestje want dan zijn lucas en ik 10 jaar getrouwd…

bloem 1 bloem 4

ik laat jullie achter met een paar foto`s uit mijn pluktuin. de eerste bloemen bloeien al. de korenbloem, ereprijs een vergeet-me –nietje en rechts het ommerkruid. dit bloemetje heet anders hoor maar ik heb het als –onkruid- vorig jaar achter de caravan van m`n ouders gehaald uit, vandaar de naam ommerkruid…

bloem 5

op m`n tuinbankje staan twee windlichten. hier heb ik s`winters meestal kaarsen in maar aangezien hier de hele dag de zon op schijnt –als de zon schijnt-  gaan de kaarsen krom smelten. ik heb er nu maar een paar flesjes ingezet met fluitekruid en een kunstroos…

bloem 7

bloem 6 

ergens eind volgende week hoop ik jullie weer te zien…  iedereen een hele fijne zondag en tot gauw!

liefs Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails