maandag 18 mei 2009

VET……plantje

 

blog 2

ik was van de week in een tuincentrum om wat plantjes voor mijn schoonmoeder te halen - nog voor moederdag- en liep tegen een heel lief plantje aan. ik zocht bij de vetplanten naar een witte kalanchoe, omdat ik weet dat zij die heel mooi vind.

blog 5 blog 6

blog 7 blog 8

bij de groep –vetplanten- kwam ik echt de mooiste varianten tegen. heel veel kalanchoe`s in allerlei kleuren en maten. de witte varianten heb ik voor m`n schoonmoeder meegenomen.  normaal ben ik helemaal niet van de vetplanten maar dit lieve kleine roze kalanchoeeetje…..is zo`n scheetje en kon ik niet laten staan…

blog 10

blog 4

blog 3

bij thuiskomst op zoek naar een klein potje waar m`n –kleintje- in past. ik kwam op het idee om het maar in een suikerpotje te doen.  en zie het past perfect en met een bijpassend schoteltje is het geheel compleet. de bloemetjes zitten nog in knop maar er komen hele lieve kleine roze bloemetjes uit.  ik zal jullie nog wel eens een foto laten zien als het plantje helemaal in bloei staat….

blog 1

 

 

 

 

 

 

 

blog 11

 

 

 

 

 

 

 

                            

toch bijzonder zo`n klein plantje vol  knoppen waar allemaal bloemen uitkomen, ik geniet ervan…..

fijne week allemaal,

Jeanette…

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails