vrijdag 26 juni 2009

op een zomer dag…

 

blog 13

hebben jullie daar ook wel eens last van?  je plaatst iets nieuw in huis en hoppa…je hele huis staat op de kop! ik heb een boerenbankje in huis gekregen –zie ook een paar posten eerder- en door dit bankje heb ik de hele zomerdag lopen sjouwen met mijn  decoratiespullen….

blog 14

blog 19 

van deze zelfgemaakte taartjes zijn er twee maar ik wou graag 1 op deze taart plateau. maar ja…dan haal je zo`n taartje van een gietijzeren vaas en wat doe je dan met die lege vaas en een taartje die je over hebt? het  taartje maar op zolder gelegd en de gietijzeren vazen gevuld met mos, rozen en lint. die rozen had ik wel maar zaten op takken op twee grote bloempotten. je snapt het wel, ook die bloempotten –gesloopt- de takken, rozen en mos op de gietijzeren vazen gelegd en dit gedecoreerd op de vensterbank…

 blog 17

blog 18

op het dienblad wat op het boerenbankje staat stonden oude engelse flesjes onder een kroon. deze flesjes zijn verhuisd naar de oude tafel in de voorkamer…

blog 1

blog 7

Joseph & the french mirror horen eigenlijk bij elkaar maar Joseph moest toch plaats maken voor dit zomers tafereeltje …. de engelse flesjes gevuld met bloemen uit mijn pluktuin. omdat de kommetjes van Royal Boch  er qua kleur zo mooi bij passen mochten deze ook plaats nemen….

blog 3 blog 4

blog 6blog 5 

tja….en waar is nu mijn Joseph with child ?  en de kroon?  die op het dienlbad stond?  …..dat laat ik jullie graag zien in een volgende post…

blog 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails