vrijdag 19 juni 2009

pink cloud…

blog 1

op een ouder bericht zijn ook foto`s te zien van deze wasbak met spiegel. dit zit tegen een wandje met steigerplanken aan, waar de kliko`s achter staan. er zaten vergeet-mij-nietjes in maar die zijn inmiddels uitgebloeid. ik heb er nu een hanggeranium in gezet. de roos pink cloud zat er al in maar had nog amper knoppen. nu staan er al twee volop in bloei en er zitten nog genoeg in knop…

blog 2

blog 3

deze wasbak heb ik al een hele tijd. in onze vorige woning (5 jaar geleden) had ik deze (in een andere kleur) tegen een muur. langs deze wasbak had ik twee mooie oude sierroosters waar klimrozen tegen aan groeiden. ik heb daar helaas geen foto`s van, toen was ik nog niet zo van het fotograferen. maar ik kan jullie vertellen dat dat er erg leuk uitzag. dat idee wou ik graag weer bij de woning waar wij nu wonen, maar helaas heb ik geen lang stuk muur over waar ik dit kwijt kon. daarom heb ik hier voor gekozen, wel de wasbak en een roos maar nu met een brocant spiegeltje. en tja..die oude sierroosters hangen nog steeds in de garage te wachten op een metamorfose en een plekje in de tuin…

blog 5

blog 4

blog 7

fijn weekend en een gezellige vaderdag!

lieve groet,

Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails