zaterdag 22 augustus 2009

schatkoffer & hortensia…

 

blog 2

laatst liep ik tegen dit schattige kleine koffertje aan. ik had al een oud roze antiek koffertje en daar wou ik nog wel eens een iets kleinere bij zodat ik dit lekker kan stapelen en vol kan proppen met leuke dingen.

blog 11 

blog 6

blog 1

mijn hortensia`s in de tuin beginnen al aardig te verkleuren tijd om een paar mooie bollen uit te zoeken om in mijn schatkoffer te leggen. ik heb een bakje met water in de koffer gezet waar de stelen van de hortensia`s in liggen samen met een paar klimoptakken en appeltakken. een paar oude spitzen erop gelegd en gedecoreerd met parels.

blog 5 

 

 

 

 

 

 

 

 

blog 9 blog 10

ik had nog wat hortensia`s over die ik vervolgens weer in een bakje met water in de gietijzeren oor vazen heb gezet. bij deze hortensia`s heb ik druiventakken gebruikt en vervolgens de kroon op de vaas gezet. zelf vind ik de kleuren van de hortensia`s prachtig bij de oudroze kleur van de vaas en kroon. op de kroon zitten wat roestvlekken wat in harmonie is met de bruine randjes van sommige hortensia bloemetjes .

blog 12

blog 13

blog 17blog 16blog 15blog 14

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails