dinsdag 22 september 2009

nog meer bessen….

 

blog 1

de meeste van jullie kennen mijn thema tak wel. deze gaat met de seizoenen veranderen. de magnoliaslinger is er weer uit en heeft plaats gemaakt voor takken met bessen uit het bos. nu maar hopen dat dit mooi indroogt.

blog 3

gedecoreerd met een paar oude vintage kaarten in prachtige oude kleuren en laat ik daar nu ook passend fluweel lint  bij hebben.

blog 2blog 4blog 6blog 7 

ik mag heel graag veranderen maar wil er niet al te veel werk van hebben  maar wel graag een leuk resultaat zonder teveel kosten. dit is nu zo`n voorbeeld van een snel en leuk resultaat zonder teveel kosten…..

blog 5

als deze bessen tak mooi indroogt wil ik deze rond kerst spuiten met violet mystic , een mooie doorschijnend parelmoer in lila/roze.  rond kerst decoreren met lichtjes met leuke kerst kaarten.…..ach, dat is nog zo ver daar wil ik nu ook nog niet over na denken hoor….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails