zondag 18 oktober 2009

locker als kapstok…

 

blog 1 

op verzoek een post over deze locker in de hal. deze locker heb ik opgeleukt en dient als kapstok en opbergkast. de linkerkant is Lucas zijn kast en de rechterkast is van mij.  natuurlijk…als er iemand langs komt past de locker ook graag op zijn of haar spullen:-)

blog 3

deze locker komt van mijn vorige werk.  dit was etalage materiaal. op een gegeven moment moesten we opruimen omdat we gingen verbouwen en de etalages werden kleiner en konden we dit niet goed meer gebruiken. de etaleuses hadden hier verder ook geen plek voor, dus ik zag mijn kans om deze over te nemen, voor nog geen 20 gulden was deze voor mij. er hoort ook nog een kapstok bij met kluisjes bij maar die is zo groot  en ligt al een aantal jaren op zolder. maar niet lang meer want Myrna van Grisblanc neemt deze  binnenkort van mij over.

blog 4

  de kast was grijs met lichtgrijs. de ombouw grijs en de deuren waren lichtgrijs. in onze vorige woning heb ik deze creme gemaakt met 2 vlakken schoolbord verf.  in deze hal was dat creme te geel, dus weer onder handen genomen. de zijkanten van de kast heb ik geverfd in onze basis kleur new white van F&B. de deuren heb ik geverfd in radicchio  van F&B en flink door geschuurd  zodat er weer creme tevoorschijn komt. de vlakken met schoolbordverf heb ik laten zitten zodat ik daar met krijt nog eens wat leuks op krijten kan. de tekst ik – ik pas op uw jas (en tas)- staat er al een tijdje op.

blog 5

blog 6

aan de zijkant van de kast heb ik een rekje met een bakje met krijtjes wat zeepjes en een geurzakje met 2  haken waar de boodschappentassen aan hangen. en voor de fun een tasje met een oud springtouw.

blog 7

blog 8

de komende tijd ben ik iets minder actief in blogland. wij zijn de buitenkant van ons huis aan het verven, nou ja wij…mijn schoonvader doet dat, soms samen met Lucas. alle kozijnen en deuren worden voorzien van nieuwe kleuren. dat betekent dat ook al mijn buitenmeubelen zoals tafeltjes, bankjes, luikjes en noem maar op opnieuw in de verf moeten. daar ben IK dus de komende tijd wel even zoet mee.  als alles klaar is laat ik jullie graag het resultaat zien. de kleuren gaan worden new white en railings van F&B met lavendula van carte colori….

TOT GAUW!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails