woensdag 18 november 2009

trots of treurig….

 

at home 6

Ik weet niet goed hoe ik mij moet voelen, trots of treurig. Het gaat om deze foto, nou ja..niet helemaal ik heb deze nieuw gemaakt maar ik heb zo`n vergelijkbare foto eens gemaakt (zie bij mijn rechter rijtje foto`s). Ik kom de foto regelmatig tegen op verschillende sites. soms weten ze echt niet waar deze foto vandaan komt omdat men ook gewoon van internet haalt, het is dan weer een kopie van een kopie van een kopie…Aan de ene kant ben ik natuurlijk best wel trots dat men dit een hele mooie foto vindt maar aan de andere kant vind ik het ook treurig waarom er dan niet bij vermeld wordt waar de foto vandaan komt (als men het weet)

blog 2 

Dan kan je wel je naam zetten door al je foto`s  maar dat vind ik weer zo`n afbreuk voor de foto`s.  Even recht uit mijn hart, hou op met het kopieeren van andermans foto`s tenzij je de naam erbij vermeld dan heb ik er helemaal geen problemen mee. Ik zie het ook wel als een compliment als ik  mijn foto zie verschijnen maar vind het niet fijn als iemand anders ermee pronkt.

blog 4

Ach….iedereen weet toch inmiddels ook wel dat dit gewoon…………Just Jeanette is?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails