zondag 22 november 2009

voorproefje….

 

Komende week ga ik een beginnen aan mijn kerstcreaties. Ik heb al wat dingen in mijn hoofd maar die moeten nog uitgevoerd worden. Vandaag weer een rondje bos gedaan want ik heb voor m`n creaties wel het een en ander nodig. Nu maar hopen dat wat ik in mijn hoofd heb ook leuk wordt.  Voordat ik jullie het kan laten zien laat ik jullie graag wat kerstinspiratie zien van vorig jaar.

bed 1

Vorig jaar had ik open huis, Er zijn er die denken dat ik dat dit jaar ook weer heb maar dat is niet zo, ik denk dat jullie dan een bericht van vorig jaar gezien hebben, wat ik inmiddels al heb verwijderd. Vanwege mijn open huis had ik vorig jaar ook kerst op de slaapkamer, dat ga ik dit jaar niet doen. Daarom laat ik jullie wat foto`s laat zien van vorig jaar.

bed 2

bed 3

bed 4

Achter het bed heb ik een kloosterbank, ooit eens op een rommelmarkt gekocht. Ik had er een stokbroodplank op gelegd met wat kersttakken, oude bakvormen met waxinelichtjes, een parel en een vogeltjes. Onder de plank wat nostalgisch nachtgoed.

bed 6

 

 

 

 

 

 

 

 

bed 7

bed 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een sfeertje op het kaptafeltje en een sfeertje op een nachtkastje. Het houten boompje komt van xenos, die blijft leuk!

bed 9

bed 10

bed 11

….Een fijne week en veel succes met jullie voorbereidingen voor een gezellig kersthuis!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails