vrijdag 18 december 2009

Aan… & in de kast…

 

blo 2

Dit hangt aan de kastdeur van mijn servieskast. ook  aan en in de kast een klein vleugje kerst. Dit hartje spreekt voor zich…hele subtiele kleine parelmoer roze pareltjes geeft gelijk sfeer…

blog 1

blog 2

…En dan een kijkje in de kast. Op de bovenste plank  heb ik een glazen bonbon schaaltje staan met een paar kerstballetjes en wat veertjes en een vogeltje op de uitkijk.  Rondom dit schaaltje heb ik eierdopjes staan met daarin een kerstbal met gepoederd sneeuw.  Een fantasie op een ei met zout!

blog 3

Op de middelste plank een theeservies met enkel een kerstbal en hartje. Een lintje om een oud lepeltje, ja….dat ben ik!

blog 8blog 5blog 7blog 6  

Links van dit servies staat nog een roomstelletje van wedgewood  waar in een melkkannetje een paar kerstboomkaarsjes staan met een lintje en een prachtig medaillonnetje van JD. Op het onderbord wat losse kerstballen gedecoreerd.

blog 10

blog 9

Ik doe de deur van de kast weer dicht en sluit af met een paar foto`s van de hanger die aan de sleutel van de kast hangt. Een heel fijn weekend, geniet van de sneeuw maar doe alsjeblieft voorzichtig als je de weg op gaat!

blog 11

blog 12

blo 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails