dinsdag 1 december 2009

Een lijstje om een Madonna meisje…

 

blog 2

En prachtig schild van een Madonna vond ik een aantal weken terug bij Laif & Nuver in Groningen. Er waren verschillende soorten maar deze Madonna sprong er voor mij gelijk uit. Ik werd gelijk geinspireerd om deze in mijn oude lijst te hangen. De kleuren van deze Madonna passen zo mooi bij de kleuren van de afgebladerde lijst….ja, helemaal leuk!

blog 3blog 6blog 5blog 7 

Wat subtiele verlichting in de krans en zo vind ik de plank weer helemaal leuk voor de feestdagen! Ik begin meestal op 1ste advent met het versieren van mijn huis. Als ik alles in 1 dag klaar zou krijgen dan zou ik ook pas na Sint beginnen maar het neemt bij mij wel meer tijd. Ik maak veel stukken zelf en daar zit soms veel werk in. 8 Dec ben ik jarig -zo vlak na Sint -en dan wil ik graag het hele huis en ook buiten klaar hebben.Wel zo gezellig voor m`n familie en vrienden die dan komen, dan doe je het ook ergens voor.

blog 1

 

 

 

 

 

 

 

…….Maar de kerstboom –dit jaar een kleine- versier ik toch echt pas na Sint hoor. Ik ga de boom waarschijnlijk wel eerder halen, Ik wil dit graag met Lucas samen doen en aangezien hij door de weeks werkt en ik ook maar ook nog zaterdag tja…dan blijft alleen die koopavond over hè?  Maakt ook niet uit wanneer en hoe jij je huis gaat versieren als je er maar van geniet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails