zondag 6 december 2009

Sprookje van een tak…

 

blog 1

Ik werk  graag met takken, daar kan je zulke leuke dingen mee doen! Voor deze creatie heb ik een paar dikke takken gebruikt. Ik heb de takken eerst op de grond gelegd om het model te bepalen, vervolgens de uiteinden van de takken bij elkaar gepakt en vastgebonden met ijzerdraad.

blog 13blog 6 blog 7blog 14

Ie hebben de tak eerst opgehangen in de garage zodat ik de takkenbos kon spuiten. Ik heb de takken gespoten met een spuitbus van het merk Trend, kleur lila. Toen de miniverlichting verdeeld over de takken en daarna nonchalant wat eucalyptus met besjes en asparagus tussen de takken gestoken.  Ook dit weer dun bespoten met lila.

blog 5blog 9 blog 8

Ja…..en toen kon het versieren beginnen. Tussen het groen heb ik stukjes hortensia gestoken, die ik eerst ook een beetje gespoten heb. Een paar mooie oudroze rozen met veertjes en een beetje glitter zitten met een klem op de takken. Met satijnlint heb ik  engelen, sterren en kerstballen aan de tak gehangen. Deze prachtige engelen en sterren heb ik een aantal jaren geleden gekocht op de Magriet fair. Die fair vond ik niet zo bijzonder maar ik ben wel blij met deze figuurtjes, heb ze ook nog nergens anders gezien.

 blog 4blog 3blog 12 

Vervolgens heb ik de hele tak licht gespoten met spuitsneeuw voor een winters effect…

blog 11

blog 2

Ik heb de tak in het erker voor het raam gehangen,boven de erkerbank .  Zo kunnen we lekker op de bank zitten en genieten van de zwevende engelen en sterren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails