donderdag 3 december 2009

Trapversiering…

 

Ik wil jullie eerst even zeggen dat mijn eigen laptop, ja…Lucas en ik hebben elk 1, gevallen is en niet meer gemaakt kan worden. Hij was nog maar een jaartje oud, oohhh…ik baal zo! Ik ben niet alles kwijt gelukkig maar alles moet overgezet geworden naar een nieuwe laptop, die nog moet worden aangeschaft. Ik doe tijdelijk met de pc van Lucas maar op zijn pc zitten lang niet alle programma`s waar ik mee werk en mijn mail wil op deze pc ook niet altijd aangemeld. Mochten jullie een mail sturen dan kan het even duren voordat ik kan antwoorden, ik hoop hiervoor jullie begrip. Ik hoop ook dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik minder op bezoek kom, het is de pc van Lucas dus ik moet soms even op mijn beurt wachten…

blog 1

Deze tak hangt altijd standaard aan de trap in de hal, alleen steeds weer anders versierd. Ik vind het met kerst altijd heerlijk om er eucalyptus in te hangen. Het liefst twee soorten die met besjes en ranke takjes zijn het mooist…

blog 5blog 6blog 3blog 7 

Een paar jaar gelden vond ik deze kerstengelen in een winkel in Alkmaar. Ik was er gelijk helemaal weg van, zo mooi die kleuren….Vorig jaar had ik deze engelen hangend in een vogelkooitje nu heb ik ze aan deze tak hangen.

blog 2

blog 4

blog 11

Ik vond nog een paar nostalgische kaarten waarvan ik de kleuren mooi vond matchen met deze kerstengelen, ik heb ze met oude wasknijpers aan de tak gehangen. Met wat miniverlichting en satijnenlint  is het weer een sfeervolle tak geworden.

blog 10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails