zondag 20 december 2009

Joseph, lichtjes en meer….

 

blog 1blog 2 

Dit zal voor de kerst denk ik mijn laatste post zijn. Ik had nog wel meer willen laten zien maar ik kom wat in tijdnood.  Vanaf morgen is het voor mij elke dag werken met vanaf dinsdag nog koopavonden ook. donderdag nog werken en dan gaan we er een paar dagen tussen uit, heerlijk kerst buiten de deur vieren.

blog 9blog 6blog 14blog 5 

  Op het oude bankje voor het erker heb ik dit Marokkaanse dienblad staan met armeluiszilver in neutrale maar ook in aubergine kleur, kerstballetjes, wat gedroogde rozenblaadjes en mijn Joseph with child en wat poedersneeuw voor een winters stilleven…

 blog 4 

blo 2

Ik sprak nog met madelief over onze kerstoutfit. Ik liet een paar woorden vallen van wat ik zou dragen en ze werd daar nieuwsgierig naar en vroeg of ik het wilde laten zien. Ik kijk nog even hoe ik het jullie laat zien,`k  kan wel één ding zeggen dat het heel leuk is en helemaal IK!….

blog 11blog 7blog 13blog 10 

  Ik wens vast iedereen, mocht ik geen post meer maken en jullie niet meer kunnen bezoeken, hele fijne kerstdagen en veel gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar!

Liefs, Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails