dinsdag 12 januari 2010

Trap-tak-

 

blog 3

Ik hou jullie graag op de hoogte zo ook van de versieringen aan deze trap-tak. Deze tak gaat met de seizoenen mee en wordt zo`n 5 tot 6 x per jaar verandert. Als ik dit zo tik dan vind ik 5 tot 6 keer helemaal niet zoveel, het voelt net of verander ik dit maandelijks maar das nie zo hoor….de tijd gaat gewoon zo snel.

blog 2

blog 1

Glazen potjes gevuld met water, poedersneeuw en een hyacint. Deze potje hangen aan wijnrood satijn lint aan de tak. De winterse kaarten die er met kerst ook al in hingen heb ik laten hangen. Met een paar vogeltjes op de takken is het sfeertje compleet.

blog 4

Hmmmm….ik zal deze kaart morgen even opnieuw vast zetten, ik heb de knijper dwars op haar hoofd, lijkt een beetje apart, zo`n onthoofd mensje….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails