donderdag 25 februari 2010

Lief, leuk maar best wel beetje.......

DRUK..

blog 14 

lieve mede bloggers, sorry dat ik de afgelopen dagen wat minder op jullie blog kom. Ik pik er zo af en toe wel één uit maar het ontbreekt mij aan tijd om al mijn favorieten,  laat staan nieuwelingen te bezoeken. Ik vind het zo ontzettend leuk jullie reacties altijd op mijn posten en wil zo graag wat terug doen maar ik kom er gewoonweg niet aan toe...

blog 12

Sinds mijn artikel in Ariadne at home komen er regelmatig mailtjes binnen, zo leuk om reacties te krijgen van mensen die je helemaal niet kent en net als ik dezelfde passie hebben.  Ik lijk soms wel een adviesbureau en daar zit het hem nou juist in, ik heb geen adviesbureau. Ik wil best helpen om mensen te adviseren en doe wat ik kan, maar dat kost tijd en soms veel energie en daardoor  heb ik weinig tijd voor mijn eigen passie namelijk mij laten inspireren door jullie blogs.

blog 17blog 13blog 8blog 21 

Het is niet alleen druk met mailtjes beantwoorden maar er komen ook leuke opdrachten binnen. Stoelen opknappen kasten en meubels verven,  ja hoor....we doen het allemaal. M`n kaarten krijgen bij velen weer een leuk plekje. Ik ben bijna door de 1000 kaarten heen. Wil je nog een serie dan moet je er nu echt bij zijn want het gaat om de laatsten (zie rechts op mijn blog daar staan de kaarten duidelijk afgebeeld)

blog 3

 

   Meiden ik hoop dat ik jullie kan paaien met wat sfeervolle romantische foto`s -misschien een nieuwe serie kaarten?- en ik  kom binnenkort echt weer wat vaker virtueel op visite maar het zit er op moment even niet in.

blog 15

 

lieve groet, Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails