zondag 14 februari 2010

Van mam...

 

blog 2

Afgelopen zaterdag werd ik blij verrast. Ik kwam thuis van een middagje shoppen en niets vermoedend liep ik in de keuken tegen dit lieve boeketje aan.

 blog 5blog 6 

  Zo fijn, teer en lief van wie zou het zijn? Er zit wel een kaartje aan maar ja...daar staat alleen maar op Valentijn, maar ja....wie is nou Valentijn?

blog 3

Ik keek Lucas al aan met een glimlach maar die schudde gelijk zijn hoofd, nee...ik ben het niet ik ben net als jij ook verast door het lieve boeketje. Toen wist ik het, het kan maar één zijn van wie wij dit gekregen hebben en ik noem haar mam...

blog 1

Na een lief sms-je gestuurd te hebben kreeg ik een berichtje terug, is het een leuk boeketje geworden? want ik heb het niet gezien. Ja...mam, het is prachtig dankjewel en een dikke zoen -xxx-

Lucas & Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails