vrijdag 4 juni 2010

Onder de appelboom...

 

blog 12

blog 10

blog 11

Hallo allemaal, zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? Ik wel.....het is nu zo fijn om te tuinieren en het buiten weer gezellig te maken. Het hekje staat open, je mag wel even binnen lopen hoor?

blog 22

Op Mp vond ik laatst deze geweldige leuke schildertrap. Deze was babyblauw geverfd en lekker verweerd. Ik dacht deze kan zo de tuin in, hier hoef ik niets meer aan te doen. Bij thuiskomst vond ik de kleur toch wat tegenvallen bij al het blauw wat ik al in de tuin heb staan. Ik heb de trap geverfd met kalkverf, kleur lavendula van Carte colori. Meestal schuur ik dingen door, zodat het gelijk verweerd lijkt maar met kalkverf doe ik dat vaak niet. Kalkverf  -vooral blauwe kleuren- verkleuren door de zon. Het verweerd vanzelf ik moet alleen een beetje geduld hebben...

blog 15blog 23blog 21blog 16

Onder de appelboom staat niet alleen de trap, ook Charlie mag graag op het bistrostoeltje onder de boom zitten, lezend in een boek en genieten van de hortensia.

blog 19

Charlie is al 10 jaar onze -tuinvriend- en ik kan een tuin zonder Charlie me ook niet meer voorstellen. Ooit eens bij de action gekocht.  Z`n knie is wat beschadigd -viel nog wel eens van de stoel- en z`n truitje en broekje krijgen wat mos randjes...maar verder gaat het prima met Charlie:-)

blog 14blog 18blog 24blog 17

Geniet allemaal nog even van het mooie weer, na zondag wordt het weer wat minder, maar volgens mij nog prachtig lente weer hoor.... koud wordt het niet. Het tuinhekje gaat weer dicht en ik wens iedereen een heel fijn weekend!

blog 13

 

Lieve groet, Jeanette....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails