woensdag 25 augustus 2010

Mode le Normandie...

 

blog 1

Niet veel -schatten- meegenomen van vakantie uit Frankrijk, de prijzen zijn gewoon niet leuk meer, toch liep ik op een vide-grenier  -rommelmarkt- in St-Arnoult tegen een paar oude modeprenten uit Normandie aan.

blog 3blog 4blog 2blog 14

5 Prenten in mooie oude lijstjes en elke voorzien van een pastelkleurige passepartout ....alles samen voor 15,-kijk....dat is leuk!

blog 10

Voordat er allemaal spijkers in de muur geslagen worden heb ik het eerst zo opgelost. 2 prenten hangen in een lijst aan satijn lint en de andere 3 heb ik op het plankje gezet. Zo kan ik rustig kijken wat ik uiteindelijk de juiste plek vind voor deze mode prenten.....

blog 6blog 7blog 8blog 5 

Volgens mij had ik ook wel kunnen leven in die tijd. De kleding vind ik prachtig maar vooral die kleuren van toen....  zo mooi!

blog 11

Ten slotte nog even dit......Ik krijg vaak vragen over mijn muziek. Jullie willen vaak weten welke muziek ik op m`n blog heb. Ik heb een playlist met bijna 100 nummers die door elkaar gedraaid worden. Als jij op m`n blog bent en je hoort muziek wat je leuk vindt, scrol dan even naar beneden daar vind je m`n playlist en kan je gelijk zien welke muziek op dat moment speelt. Wil je m`n hele playlist bekijken klik dan op music playlist, daar zie je alle nummers staan en zo kan je ook naar muziek luisteren die jij leuk vindt. Heb je zelf nog suggesties (graag wel passend op mijn blog) dan hoor ik het graag....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails