dinsdag 5 oktober 2010

Kan met roosjes...

 

blog 1

Een maandje geleden heb ik een leuke kringlooproute gedaan met iemand die ik ken via picasa. Zo leuk en gezellig was het en wat is het fijn dat je elkaar eigenlijk niet echt kent en toch gewoon weet wat de ander leuk vindt.  Ik liep tegen deze leuke roosjes theekan aan. Ja....`echt een kan voor jou hoor die moet je gewoon nemen want die is voor je gemaakt`....en dat voor 4,50 tja....daar hoefde ik ook niet lang over na te denken. Zo zag ik weer een leuk donkerblauw blikje met fleurige bloemetjes waarvan ik gewoon wist dat die heel erg bij haar zou passen en een blikje van 40 cent, laat je ook niet liggen, die is dus door haar meegenomen:-)

blog 3blog 7blog 7blog 2

Vandaag(maandag 4 oktober) was een perfecte tuin-dag, heerlijk weer om nog wat te tuinieren. Ik dacht ik maak alles vast winterklaar maar ik ben nog lang niet klaar. Er is best nog veel te doen in de tuin en het onkruid schiet op moment ook als paddenstoelen uit de grond. De roos Handel staat nog steeds zo mooi in bloei en -misschien jammer voor de tuin-  maar ik heb de bloeiende rozen geknipt en in de theekan gezet.

blog 6

De kleuren van de roos staan prachtig bij de rozen op de kan. Ik heb nog twee kop en schotels die er ook prachtig bij staan. Leuk setje dacht ik zo....

blog 5

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails