zaterdag 13 november 2010

Ditjes & datjes...

 

Zomaar......voordat alle kerstdecoraties van zolder komen nog wat ditjes en datjes...

blog 1

Deze ditjes en datjes heb ik op de vensterbank staan, maar omdat het naar het licht toe wat lastig fotografeert heb ik het maar op de tafel uitgestald.

blog 2blog 3 blog 14blog 13

Nieuw zijn de hoedjes en de flessen. De hoedjes heb ik gekocht omdat de kleuren me erg aanspraken. Het rieten hoedje is grijs/groen met een oudroze/lila strik. Het dunne koordje wat eraan vast zat heb ik vervangen door oudroze lint. Het hoedje rust op een kleine houten kandelaar.

blog 6

blog 15

De baret heeft oudroze lapjes kreukstof en groene blaadjes en daar zit een radijsrode voile overheen, echt een antiekje. Deze hoed rust op een grote kandelaar.

blog 11

blog 10

De flessen komen van Tuinland en hebben een aubergine gloed. Omdat er een paar kandelaars weggevallen zijn vanwege de hoedjes heb ik van de flessen kandelaars gemaakt. Het leuke bolletje roze leer....komt van Bloomingville of......een ander Deens merk, ik zo niet meer helemaal zeker weten:-( Wel weet ik dat je deze leuke bolletjes leer kan kopen bij Laif & Nuver.

blog 12

blog 8

Leuk om straks kerstfiguurtjes op te hangen aan stoere leren linten. Wat oude boeken op een verweerde kruk, geeft altijd leuke plaatjes.

blog 5 

Nog even.....en dan.....komt op deze plek -tussen staande luiken- de kerstboom te staan, een grote..... met een treintje en kerstdorp. Zoiets als deze boom, deze was van het jaar 2008.

blog 17

Velen van jullie vroegen me hoe het nu met me gaat (bedankt naar het vragen) omdat het geen doen is om iedereen persoonlijk te benaderen doe ik het even zo. Het gaat al stukken beter, de zin is er weer en ook de ideeen komen zo langzamerhand weer wat in m`n hoofd. Ik merk wel als ik ergens mee bezig ben dat kan op m`n werk zijn dat kan gewoon thuis zijn, ik niet snel tevreden ben. Ik wil het veel te mooi doen en daardoor wordt het onrustig en dat stukje onrust moet nog uit m`n hoofd. Soms moet ik de zin less is more voor mijzelf wat vaker toepassen, maar ja...doe dat maar eens:-) Er staat een leuk tafeltje klaar om opgeknapt te worden, dit keer niet voor mijzelf maar voor vrienden van m`n ouders. Saskia, -ik weet dat je mee leest- wees maar niet bang hoor, dit soort klussen lukt me altijd ook zonder inspiratie:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails