dinsdag 9 november 2010

SartoriaList...

 

Just fashion is er niet meer, ik had het op dat blog al aangegeven dat ik ermee stoppen zou. Twee blogs bijhouden kost me teveel tijd en ik doe liever één goed als twee half. Zo af en toe breng ik wel mode op Just Jeanette. Ik volg al een tijd een hele leuke site en wil jullie daar wat van laten zien. Het blog heet The Sartorialist en geeft puur het straatbeeld weer. Gewoon mensen op straat die gefotografeerd worden, daar krijg ik inspiratie van.

110610PomPom_6476Web 

110210UniversityBike_5411Web1

Het is voor het eerst dat ik foto`s van een ander blog pluk, dat voelt wel wat raar maar het gaat om een heel inspirerend fashion blog en dat wil ik niet voor mijzelf houden. Ik kijk er elke dag even op want er komen dagelijks nieuwe foto`s.

10PRbackstage10_4677Web

100210Flowerin%20hairW

Je ziet van alles voorbij komen. Man, vrouw, kind, groot, klein, jong, oud en altijd een vermelding waar degene gespot en gefotografeerd is.

110610Navy_6596Web%20

110510GreyGreen_5635Web

Weet je niet wat je morgen aan moet?.......neem een kijkje op The sartorialist, je komt vast op hele leuke ideeen:-)

92510Viv_8078Web

Alle foto`s uit deze post zijn eigendom van The Sartorialist.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails