zaterdag 4 december 2010

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....

 

blog 1

...wie is het mooiste van het land? Misschien wel deze dame met haar charmante rok van eucalyptus. In de Ariadne at home van deze maand zag ik in een reportage van stylist Linda een hele leuke foto van haar paspop met een rokje van eucalyptus, dit bracht mij op een idee.

blog 2

Leuk voor in de hal dacht ik zo, een rok van eucalyptus maar dan met kerstlampjes. Eerst heb ik een postelastiek om de taille van de pop gedaan, toen alle eucalyptus takken ertussen gestoken, toen alle stelen gelijk afgeknipt en vervolgens mooi lint om het elastiek gedecoreerd.

blog 3

Ik heb goud satijn lint gebruikt. Het is een ketting geweest, ooit eens gekocht bij de H&M. Het lint heb ik van de ketting gehaald zodat het lint om de taille kan en de ketting heb ik om de hals gedaan met nog een zwarte parel en een ketting met glazen balletjes.

blog 4

Standaard in de hal staat deze oude kolenkit met een paraplu en een journaalhouder erin -waar de Ariadne at home in zit met een reportage van ons huis-. Op de houder ligt een bolhoedje die ik ook wel draag. Voor de deur -waar de meterkast achter zit- staat een spiegeltje een lege lijst en een paar laarsjes. Het zijn laarsjes van zeven jaar oud, niet meer echt om te dragen maar wel leuk om  te decoreren.

blog 5

Linda,-Ariadne at home- bedankt voor de inspiratie. Ik vind het echt een geweldige idee en het zorgt ook nog voor een heerlijk geurende entree...

Voor iedereen een heel fijn Sinterklaasfeest!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails