donderdag 17 maart 2011

Een vleugje citroen...

 

blog 1

Onbewust ontstaat er soms zomaar een `nieuw` kleurtje. Dit tafeltje staat nu voor de erkerbank met kussens. Omdat het fotograferen naar het licht toe niet naar tevredenheid wil heb ik het tafeltje even verhuisd.

blog 2

blog 7

Vorige week had ik een paar bloementjes gehaald en daar zat ook deze zacht geel groene bloem bij, weet de naam zo niet meer...Normaal hou ik helemaal niet van geel maar ik vind dit zo`n fris lentekleurtje en om die reden deze bloem meegenomen.

blog 11

blog 12

blog 14

In combinatie met een hyacint en een trosroosje is het een fris setje. Zo zet je dan je flesje met bloemen op een kleedje en ga je op zoek naar iets van een kaarsje of kandelaar, altijd leuk met verse bloemen. Zo had ik een tijdje terug al eens kralen aan lint gekocht voor om de lampenkappen maar dat klusje moet nog steeds geklaard worden.

blog 6blog 10blog 15blog 8

Het lint met glazen kralen heb ik over de kandelaar gelegd en kwam zo tot de ontdekking dat het wel heel mooi stond bij de geel/groene bloem;-) Uit een oud plantenboekje een leuk plaatje gescheurd en dat neergelegd. Het doosje wat je ziet is geen doosje maar een soort papier waar oud lint omheen zit.(De dröme, Zevenhuizen)

blog 9

blog 17 

En dan..... valt At home in de bus en zie je de cover citroen gekleurd, nou.....helemaal passend onderop de tafel dacht ik zo:-)

blog 18

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails