donderdag 23 juni 2011

Een varken-tje- in huis...

 

blog 2

Kijk nou dan, we hebben een klein varkentje in huis. Ze is net als ik gek op bloemen en vooral de rozen trekken haar aandacht.

blog 1

blog 3

blog 6 

Hmmm.......ik zou wel zo`n roosje lusten, varkens eten, kan beter zeggen vreten toch alles?"-)

blog 12blog 8blog 9blog 13

Wat een schatje hè. M`n broer en schoonzus zijn op vakantie dat betekent dat wij samen met mijn ouders op hun hondje passen. Wij passen in het weekend op -mijn ouders zitten dan op de camping- en mijn ouders de rest van de week -zijn wij aan het werk- mooi opgelost dus. Dit varkentje is het speeltje van de hond.

blog 10

blog 11

Het was helemaal niet de bedoeling om foto`s te maken van dit piepbeestje maar het lag zo mooi onder dit tafeltje toen ik vanochtend de kamer aan het stofzuigen was. Ik zette het varkentje zo neer op dit boek en zag er gelijk leuke plaatjes in. Ik heb gelijk m`n maatje gepakt en deze foto`s gemaakt.

blog 7

blog 15

Alvast een heel fijn weekend! sorry varkentje....je zal er weer aan moeten geloven want Pebles komt weer te logeren, dan is het met de rust even weer gedaan:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails