zaterdag 18 juni 2011

Mijn -maatje- en ik...

 

blog 5

Stoer hè dat ik foto`s van mijn -maatje- en ik heb gemaakt. Best een beetje eng maar ach...na een paar jaartjes bloggen mogen jullie ook wel zien wie er achter Just Jeanette zitten. Een blog maken en bewerken kan ik natuurlijk niet alleen, ik doe het samen met mijn spiegelreflex Sony A300.

blog 6

blog 7

Zo krijg ik regelmatig mailtjes met vragen over mijn camera. Hier is ie dan.......mijn spiegelreflex, een Sony A300. Macro-fotografie pas ik veel toe en zo komen vaak mijn stillevens tot leven. Als je veel met macro standen werkt dan zijn spiegelreflex camera`s heel geschikt. Met een spiegelreflexcamera kijk je echt door de lens heen, je kunt zien wat je fotografeert en hebt veel meer controle.

blog 1

Het is niet zo als je geen fotograaf bent en je wilt graag mooie foto`s maken en je schaft vervolgens een dure spiegelreflex aan?....dat je dan automatisch mooie foto`s krijgt. Je hebt niks aan een dure camera als je er niks mee kunt. Ik las eens ergens iets dat je fotograferen kan vergelijken met iemand met twee linkerhanden. Geef je zo`n iemand het duurste gereedschap mag je blij zijn dat hij zijn vingers er niet af zaagt, maar een mooie kast krijg je nooit. Een timmerman met gouden handen kan met veel minder goed gereedschap prachtige dingen maken. Nu ben ik geen professionele fotografe maar een fanatiek hobbyist durf ik mijzelf wel te noemen:-)

blog 0a

 

 

 

 

 

 

 

 

 Foto`s van mij en mijn -maatje- zijn gemaakt door -ons- in een spiegel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails