donderdag 8 september 2011

Groen & garen...

 

blog 1

Voor de winkel....heb ik een najaar-stuk gemaakt met oude garens. Wat hortensia`s, hop en artisjokken in oase gestoken en afgemaakt met een klosje oud garen en een kaartje met garens.

blog 9

blog 10

blog 11

blog 14

De garens van het klosje en het kaartje nonchalant over het stukje gedaan, leuk effect geeft dat.

blog 3blog 4 blog 6blog 7

Laatst vond ik in een kringloop nog een serie boekjes van Charles Dickens. Zo mooi in de oude kleuren zelfs de zijkanten van de blaadjes zijn verschillend gekleurd.

blog 12

blog 13

blog 5

Prachtig vind ik altijd de kleuren van artisjokken, dat glanzende aubergine en verschillende groen tinten komen weer terug in de bloemetjes van de hortensia. Het is bij mij echt altijd toeval want ik zoek dat zo niet bij elkaar maar als ik dan bezig ben dan valt altijd alles weer op z`n plaats, heerlijk is dat....

blog 8

Fijn weekend allemaal, geniet nog van de zaterdag......het schijnt nog een mooie na-zomerdag te worden!

Lieve groet, Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails