zondag 4 september 2011

Oudroze oker...

 

a7

Komend seizoen wordt een veel belovend seizoen. De kleuren voor het najaar en winter zijn echt prachtig. Veel naturellen gecombineerd met warme kleuren, nude, caramel, tabacco, spicy red, oker, olijf. Zo vind ik de combi van oudroze en oker of nude met spicy red prachtig. Zo heb ik de achtergrond van m`n blog aangepast en een paar kleine accessoires in huis hebben ook die mix.

a8

a9

Aan de spiegel twee linten, een grof linnen lint in naturel met een satijnen oudroze lint. Aan de linten een kaart met een dame in oudroze tinten en een oker-olijf achtergrond. Een paar porseleinen roosjes hangen aan een roze suede koord en een roest bruine rozenkrans met een cognac tasje geeft een warm sfeertje...

a10

Voor de Spiegel een gietijzeren pot geverfd in oudroze met een heel ouderwets plantje waar ik de naam zo niet meer van weet (er zal vast van jullie vast één zijn die het wel weet:-)

a11

Laat de herfst maar komen, ik kan niet wachten om de warme najaarsmode weer te dragen. Als je werkt in de mode dan ben je natuurlijk al vrij vroeg gekleed in de laatste mode. Als ik van vakantie terug ben en weer ga werken, dan wordt mijn kast al winterklaar gemaakt en de zomerspullen verdwijnen naar achteren. Ook in de winkel waar ik werk zijn we klaar voor het najaar. De zomerresten gaan er morgen uit en komende week is echt de hele winkel weer in het nieuw. Foto`s volgen.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails