maandag 19 september 2011

Wolkje der liefde...

 

blog 1

Ik vroeg immers een paar posten terug hoe dit plantje heette? Zondagochtend in de herhaling van Tuinruimers kreeg ik het antwoord. Het is een wolkje der liefde - Muehlenbeckia-.

a3

a2

a4

Per toeval kwam ik gisteren op een blog van iemand die van deze plant ook een post had gemaakt en zij noemde dit het JDL (Jeanne d`Arc living) plantje. Dit plantje zal waarschijnlijk vaak in dit blad te zien zijn. Ik koop dit blad niet vaak, omdat ik alles zo hetzelfde vind maar ja dat hou je toch met een bepaalde stijl.  Persoonlijk hou ik meer van -eigen- stijlen en heb dit plantje gekocht omdat ik het lief en speels vindt en..... het spriet zo leuk:-)

a5

a6

Eén klein plantje staat op m`n schrijftafeltje met een stukje geschreven papier omwikkeld. Een paar kleine bidprentjes tegen een paneel met stof gespeld. De zijden pen van Tine K home wordt veel gebruikt voor bijvoorbeeld kleine notities die ik in dit boekje schrijf.

blog 3

a8

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails