woensdag 26 oktober 2011

Oud overjurkje...

 

blog 32

Via via ben ik aan dit leuke antieke over-jurkje gekomen. Echt zo`n Ot en Sien jurkje vind ik het. Ik weet nog van mijn eigen kleutertijd dat mijn moeder nog zoiets voor me heeft gemaakt.  De school bestond toen zoveel jaar en we hadden een schoolpleinfeest in het thema Ot en Sien.

blog 31 

Dit prachtige jurkje zou naar de kringloop maar dat vond ik toch zo zonde. Nou moet ik wel eerlijk zeggen omdat ik zelf geen kinderen heb en dit ook geen familie stuk is ik er niet zo heel veel mee heb maar naar de kringloop....nee dat ging me te ver. Dit jurkje is meer dan 100 jaar oud dus echt antiek en het ziet er nog puntgaaf uit.

blog 30

Het jurkje hangt aan de kapstok op de slaapkamer, past hier mooi met al die wittinten.....

Ik had het er al over in mij vorige post, dat ik nog steeds problemen had met reageren. Ik heb het één en ander verandert en ik kan nu zelf wel beter reageren maar ik geloof dat het reageren op mijn blog nu heel lastig is. Ik heb een test gedaan op mijn eigen blog en dat ging prima maar toch krijg ik van sommige door dat het op mijn blog lastig blijft. Als iemand weet hoe ik mijn instellingen kan veranderen dan hoor ik het graag via mijn mail als het reageren hier niet wil. Het voelt nu of ben ik afgesloten van jullie en dat vind ik maar niks hoor:-)

Liefs Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails