maandag 21 november 2011

Stoere tak & tuttige parel...

 

blog 16

Ik wou alvast wat ruimte maken voor de kerstboom. Al duurt  het nog even voordat de boom weer in huis komt toch is het altijd even weer puzzelen waar die moet staan en wat er dan weer moet wijken.

blog 5

blog 10

Tussen deze luiken naast de stoel, dat vind ik een mooie plek voor de boom. Eerst maar eens kijken of dat past. De tafel die hier normaal altijd staat opgeruimd en de stoel er neer gezet. Omdat ik alleen de stoel wat kaal vind heb ik er een kleiner tafeltje naast gezet. Maar ja.....wat nu op het tafeltje?

blog 0

Ik kreeg inspiratie door mijn eigen behang. Door de takken en vogels leek het me leuk om er heel simpel een stoere tak voor te zetten enkel met twee vogels een tuttig parelsnoer en wol.

blog 9

blog 8

Het tafeltje heb ik gepimpt met een riem van Noa Noa. Op het tafeltje een blaker waar de kleuren van het tafeltje in terug komen en de gietijzeren-vaas met tak en kunstmos.

blog 18

Hier kan ik zolang wel van genieten voordat de kerstboom weer in huis komt....

blog 11

Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties op mijn vorige post. Allemaal een hele fijne nieuwe week.!!

Liefs Jeanette....

blog 14

blog 15

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails