maandag 7 november 2011

Liefde is...

 

blog 1

Als je echt van iemand houdt, iemand alles toevertrouwt. Een die echt weet wie je bent, ook je zwakke plekken kent. Die je bijstaat en vergeeft, een die "naast" en ''in'' je leeft. Dan voel je pas wat leven is en dat liefde geven is....

Het gedicht op onze trouwkaart...

blog 2blog 3blog 4blog 4 

Zaterdag 12 november a.s. is het 12,5 jaar geleden dat wij elkaar het ja-woord hebben gegeven. Een koperen bruiloft noemen ze dat.....goh, waar blijft toch die tijd!

blog 1 

blog 6

blog 7

blog 8

13 jaar geleden ben ik voor deze jurk gevallen en als ik nu opnieuw m`n jurk mocht uitzoeken zou ik deze weer uitgekozen hebben. Een prachtige zijde, wat mijn lievelings-stof is, met mooi kant in bloemenpatroon in een kleur die tijdloos is. Een stralend bruidje was ik toen en helemaal in m`n nopjes met m`n aanstaande. Wij zijn uit huis getrouwd en wonen nu ook bijna 12,5 jaar samen en hebben allebei het gevoel dat wij nooit dat ''aanpassingsgevoel'' hebben gehad. Het ging allemaal heel vertrouwd en het gedicht bovenaan deze post is ook helemaal ''wij''.

blog 1 

Kan jullie wel verklappen dat Lucas meer dan een half uur werk heeft gehad om al die knoopjes -meer dan 30- los te maken:-)

blog 1

blog 3

Met ''ons'' trouwhoekje, ingericht op de eerste verdieping, koesteren wij onze herinneringen en genieten nog elke dag van elkaar, op naar het zilveren jaar....

blog 3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails