donderdag 17 november 2011

at Home Brocante...

 

blog 2

Nog even en dan verschijnt weer de ariadne at Home Brocante...Deze keer is ie voor mij heel speciaal,  waarom?

blog 1

blog 3

Alweer bijna een half jaar geleden kreeg ik het eerste mailtje, of ik mee wou werken aan een reportage in de Brocante-special van at Home. Daar heb ik niet zo lang over nagedacht....LEUK!!...weer een nieuwe uitdaging. De opdracht leek heel makkelijk gewoon mijzelf zijn, weergeven in beeld en een beetje verklappen hoe ik style....

blog 5

blog 4

blog 6

Normaal weet ik precies wat ik wil, hoe ik iets wil, wat ik mooi vind en waar ik een goed gevoel bij krijg. Maar als dan iets gepubliceerd wordt? Tja....dan wordt het in één keer toch wel heel lastig en is het heel moeilijk keuzes maken. Toch heb ik er samen met at Home iets heel leuks van gemaakt. Super trots sta ik in de winterwit van at Home Brocante, verkrijgbaar vanaf 29 november a.s.

ariadne-brocante-special-winter-2011-235x300

Allemaal kopen hoor.....want ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden?  De foto`s in deze post hebben niets te maken met wat in de at Home Brocante komt maar het had zomaar wel gekund:-)

Vanaf 29 november in de winkel!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails