maandag 12 december 2011

Hang op!

...al je leuke kerstfrutsels!

blog 1

Zo simpel en zo`n leuk effect.....een ketting met klemmetjes met mooie -kerstfrutsels-. Deze ketting komt van de Xenos en is leuk voor heel veel doeleinden. Ook leuk om bijvoorbeeld je kerstkaarten aan op te hangen.

blog 2

blog 14

blog 15

Aan de ketting heb ik ook lint gedaan, dit om het kleurbeeld wat te versterken en het allemaal wat nonchalanter te maken. Er kan van alles aan, ik heb gekozen voor leuke winterse kaarten en vogeltjes, leuke kersthangers, porseleinen roosjes een gedroogde roos en een rozenkrans.

blog 3blog 7blog 9blog 5

Het label met Mariaprent is eigenlijk een label van een jas van Maison Scotch. Er zat info in over de jas maar ik heb het vervangen door een leuk Mariaprentje...

blog 8

Aan weerskanten van de spiegel hangen mooie kersthangers van het merk Meander. Een meisje en een jongen...samen een leuk stel!

blog 11

blog 12

blog 10

bedankt allemaal!!!.....voor al jullie lieve en leuke berichten op mijn reportage in at Home Brocante. Zo fijn om al jullie berichten via mijn blog maar ook per mail te mogen te lezen. Helaas door tijdgebrek kom ik maar niet toe aan jullie prachtige blogjes. Zelf kan ik nog net een gaatje vinden om mijn kerstfrutsels te fotograferen -wil graag daglicht- en dat vervolgens ook nog te posten. In deze tijd ben ik een soort hulp kerstvrouwke en help waar ik kan met versieren. Voel je daarom ook echt niet verplicht om op mijn posten te reageren hoor, ik snap het allemaal wel;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails