donderdag 1 december 2011

Reportage at Home Brocante...

 

Best wel spannend en met een iets trillend handje sla ik trots de at Home Brocante open op zoek naar de reportage ''Vrouw achter het blog''

blog 1 

Daar sta ik dan, best stoer.... foto`s van jezelf te zien in een blad, dat geeft toch echt wel een heel speciaal gevoel....Soms voelt het net als een droom en het is ook een droom maar wel een droom die werkelijkheid is geworden. Het mooiste van deze reportage vind ik dat het mijn eigen foto`s zijn en mijn eigen styling, Niks geen stylisten en fotografen in huis...alles puur Jeanette en ik denk dat ik daar toch wel het meest trots op ben. Zie maar onderaan de reportage, styling en fotografie: Jeanette Westerhof, hoe stoer is dat!!!

blog 2blog 3

Afgelopen zomer heb ik op verzoek een aantal foto`s verstuurd naar de redactie van at Home. Zij hebben daar een selectie van gemaakt en volgens mij ergens in september heeft hier bij mij thuis het interview plaatsgevonden.

blog 4

Een paar weken geleden kreeg ik nog de vraag of ik toch nog een foto van mijzelf wou opsturen, een portret foto. Toen kreeg ik wel wat kriebels want ik heb geen foto`s van mijzelf, ja..die met mijn camera maar ja dat was natuurlijk niet de bedoeling. Tja....hoe krijg ik binnen twee dagen een beetje een redelijke foto van mijzelf? Met een paar setjes kleren en m`n camera ben ik naar m`n moeder gestapt en haar gevraagd of ze wat foto`s van mij wou maken. De camera heb ik zelf ingesteld en eerst m`n moeder op portret gezet om te kijken of de belichting goed was. Toen dat allemaal oké was heeft m`n moeder een hele serie foto`s van mij gemaakt in verschillende settingen. We hebben wel gelachen hoor en eigenlijk verdiend m`n moeder ook een pluimpje!

blog 5

De reacties zijn overweldigend ook via mail hele leuke reacties ook van mensen die ik helemaal niet ken. Via deze weg wil ik daarom iedereen bedanken want persoonlijke benadering is geen doen, ik hoop hiervoor jullie begrip!

blog 7

Redactie van at Home, bedankt dat ik deze kans mocht krijgen, het is echt een hele eer in zo`n mooi blad te mogen staan en de samenwerking met jullie is altijd superfijn!!

blog 6

At Home Brocante ligt nu in de winkels, leuk om jezelf te trakteren voor Sinterklaas maar misschien nog leuker om het iemand cadeau te geven....Deze editie ziet er prachtig uit, mooie ideeëngids, fijn shoppen in Maastricht (waar nog een foto te zien is van mijn servies in het kastje met rode achtergrond). Leuke binnenkijkers en een paar medebloggers met elk hun aandeel, kortom....té leuk om te laten liggen!

Warme groet, Jeanette Westerhof...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails