maandag 26 december 2011

Thank you for 2011!

lieve mensen,

Het jaar 2011 is bijna weer voorbij, voor mij persoonlijk een mooi jaar. Veel gebeurtenissen waar ik heel trots op ben, o.a de reportages in at Home.

blog 35

Het zal niet voor iedereen een mooi jaar zijn geweest want er is helaas nog heel veel narigheid in de wereld. Ik las ergens eens deze spreuk:

Yesterday is history, tomorow is a mystery  and tody is a gift!

....mijn motto voor 2012!!!

blog 31

blog 32

blog 37

Of je nu een volger bent of een anonieme lezer, mijn blog vaak of maar heel zelden bezoekt, voor iedereen een heel mooi, liefdevol gezegend en gezond 2012!!

blog 36

Bedankt voor al jullie trouwe bezoeken en lieve woorden op mijn blog en postvak IN en heel graag tot ziens in het nieuwe jaar....

blog 5

Nog even.... dan vlieg ik het jaar 2011 uit

....en welkom ik het jaar 2012!

 

Liefs,

Jeanette...

blog 30

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails