maandag 16 januari 2012

Eucalyptus groen...

 

blog 1

Weten jullie nog? Voor de kerst had ik deze poppen ook versierd. Toen had ik een rok gemaakt van kippengaas en daar glittervlinders en glitterrozen in gestoken. De vlinders en rozen heb ik eruit gehaald maar het gaas heb ik laten zitten.

blog 5 blog 4

Vorige week een heerlijk geurend bos eucalyptus gehaald en het gaas versierd met deze takken. Het voordeel van deze eucalyptus is dat dit mooi blijft ook al droogt het in. De dames staan prachtig  naast de groene lampen, die komen van het dressoir.

blog 3

blog 2

Buiten voor het raam heb ik twee bloembakken, deze zijn gevuld met Helleboris en mini narcisjes, die allebei wit zijn met een klein geel hartje......(al lijken het nu net asperges:-)

blog 6 .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails