dinsdag 24 januari 2012

glaz-en-bol....

 

blog 1

Het klussen gaat voorspoedig, het behang is van de wanden en de plafonds zijn gesausd. Nu is het alleen wachten op het behang, vorige week besteld maar helaas het is nog niet binnen. Tja...en dan staat alles even stil. Wie mij een beetje kent weet dat ik in m`n hoofd al aan het inrichten ben;-) Voor degene die m`n vorige post niet gelezen heeft? we vernieuwen de badkamer en wc van een nieuw behangetje met daarbij aangepaste kleuren....

blog 2

Dus nu maar even wat anders....Deze vazen (heb hier twee van) zijn nieuw. Nou ja....ze komen van een dumpzaak dus nieuw zijn ze niet meer maar voor mij zijn ze dus nieuw. Zo`n vaas staat ook in de winkel waar ik werk en daar doen we eindeloos veel leuke dingen mee.....dus is deze bij mij ook helemaal op z`n plek!

blog 5

blog 6

Voor deze tijd vind ik bollen leuk maar omdat deze vazen op de vensterbank staan is alleen iets in de vaas wat kaal, dus het mag wel wat hoogte hebben. Daarom heb ik gekozen voor een Amaryllisbol in een zacht roze/lila tint. Deze moet natuurlijk nog groeien, dus ben ik hier wel een paar weken mee zoet. Alleen zo`n bol in een vaas is niet mijn ding, dus heb ik er wat parels en satijnlint in gedaan, dit maakt zo`n stoere bol gelijk weer wat liever....

blog 4

Hopelijk bellen ze vandaag dat het behang gearriveerd is zodat we weer verder kunnen en ik jullie ''iets'' kan laten zien...

Tot gauw!

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails