woensdag 18 januari 2012

Pot van een schat...

 

blog 1

Zo mooi vind ik deze pot, ik kreeg het zomaar van Bonnie van het blog Bonjade. In de ariadne At home Brocante had ik haar blog genoemd als één van mijn favorieten. Ze vroeg me mijn adres en zo kreeg ik deze pot zomaar vorige week thuis gestuurd.

blog 3

blog 2

Zelf had ze deze pot al eens op haar blog gezet en toen tikte ik al dat ik verliefd was op deze prachtige pot. Wat een schat dan om mij dit cadeau te doen. Op dit moment is het mijn ''schatpot'' Er zitten allemaal schatten in die ik op een bandje kan schuiven en het dan als armband kan dragen. Omdat ik zoveel van deze schatten heb is dit een ideale pot om in te bewaren.

blog 4

blog 5

blog 6

Ze zijn van Sari en bij Elinga in Drachten te koop. Eerder heb ik hier al eens een post van gemaakt. Er komen bijna wekelijks nieuwe buttons bij en ja...zo wordt ook mijn potje steeds voller:-)

blog 10blog 11blog 12blog 13

De bandjes zijn van leer en in verschillende kleuren te krijgen. Deze noemen ze wit (zelf vind ik het meer een nude tint). Deze draag ik echt overal bij, het is maar net wat heb ik aan en daar pas ik dan de button op aan.

blog 7

blog 8

blog 9

Nogmaals bedankt Bonnie, ik weet dat je met pijn in je hart deze pot hebt afgestaan en daarom zijn deze foto`s speciaal voor jou zodat je er toch nog van kan genieten:-)

Liefs,

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails