donderdag 9 februari 2012

Toefje zeegroen...

 

blog 1

Zo zitten wij er op moment bij. Deze opstelling is vaker zo geweest en op de één of ander manier kom je vaak weer terug bij het oude. Het voordeel van deze opstelling is dat er een tafel tegen het paneel kan staan en dat die wand zo met de luiken aan weerskanten mooi uit komt. Een nadeel is dat we nu niet echt een tafel hebben, vandaar ook weer de krukjes:-) De hocker wordt wel als tafel gebruikt als we met meer zijn, dan heb ik er een groot dienblad op.

blog 3

blog 4 

Nu de tafel hier weer staat kan ik weer -sfeertjes- maken. Deze lijstjes met het meisje Margot kennen jullie nog? Deze had ik met spelden tegen het behang aan hangen. Nu hangt Margot aan een tak die ik in een zeegroene weckfles heb gezet.

blog 8blog 7  blog 9blog 6

Naast de flessen staan een paar glaasjes met waxinelichtjes, staat s`avonds zo gezellig en het behang komt door het kaarslicht heel mooi uit.

blog 5

Leuk om straks met Pasen paasschelpen en eieren erin te hangen. Aan de tak hangen nu vintage prenten op karton maar met Pasen heb ik vintage prenten op decoratieschelpen. Ach....dat duurt allemaal nog even, tot die tijd geniet ik er zo van!

blog 11

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails